טקס איסוף עצמות לאחר הלידה

זמן ריפוי 

תקופת ההריון מלווה בשינויים פיזיים ורגשיים רבים, כמו כן בזמן הלידה ולאחריה. תרבויות רבות בעולם מסתכלות על התקופה הזו בדרך שונה מאיתנו.זמן זה הנקרא משכב לידה או פוסטפארטום אשר נמשך חודש וחצי, הינו זמן רגיש, זמן שתינוק ואמו מכירים לעומק ומנסים יחד למצוא את האיזון והזרימה. הגוף אט אט מתאושש מהלידה והנפש מנסה להסתגל לשינוי הגדול ומוברך. ברוב התרבויות מבינים את הצורך בטיפול וחיזוק האישה בעזרת תזונה מחזקת (יש אפילו כאלו תרבויות שממליצות על אכילת שלייה ) ולכן כל הקהילה או המשפחה המורחבת מתגייסת לעזרה.
אצלנו במערב, לצערנו חכמה זו נעלמה והתמיכה באישה לאחר הלידה התחלפה בחזרה לשגרה ולגזרה במינימום זמן (כן 14 שבועות צריך לחזור לעבודה). חלק גדול של נשים לא מקבלות תמיכה אפילו מינימלית מיד לאחר הלידה וניתן לראות נשים כיום מתמודדות עם מצבים רגשיים ופיזיים מאתגרים לבדן ללא תמיכה.
מבחינה פיזיולוגית, הגוף בהריון עסוק בריכוך כל המפרקים ונמצא בתנועה של פתיחה ומבחינה רוחנית לאישה משהו גדל ונפתח בלב ובנשמה.
לאחר הלידה יש צורך בסגירה ואיסוף בחזרה של האנרגיה שזרמה החוצה. אמא שנולדת עסוקה בנתינה בעיקר לתינוקה ומשפחתה אז נשארת מרוקנת. זה הזמן לתת לה זמן של התכוונות ואיסוף אנרגתי דרך הטקס העתיק ונפלא הזה,טקס איסוף עצמות לאחר הלידה.

טקס איסוף עצמות לאחר הלידה

במסורות העתיקות מדרום אמריקה, משכב הלידה הוא זמן קדוש. בזמן הזה אישה מקבלת עיסוי נעים ועדין בכדי להזרים דם ולאזן את ההורמונים, לסייע בהגברת החלב אם ולהחזיר את האנרגיה ואת העצמות למקום. מבחינה רגשית הטקס מהוות מעבר לאמהות ולחיים החדשים שהביאה, לאחר העיסוי מתקיים טקס איסוף או סגירת עצמות לאחר הלידה.
אני מכירה את הטקס הזה זמן רב ועכשיו הגיע הזמן להעניק באהבה למטופלות ויולדות. הטקס הזה משולב עם עיסוי ארויגו עדין המותאם לאחר הלידה בעזרת שנים ארומתיים מתאימים. מוזמנת לקרוא כאן על ארויגו.

לעיסוי ארויגו יש ערך נוסף של עידוד חזרתו של הרחם למקום האופטימלי בתוך האגן. 
לאחר העיסוי, איסוף העצמות בעזרת מספר צעיפים או ריבוזו (צעיף חזק ורחב בעל שימושים רבים בזמן ההריון ,הלידה ולאחר הלידה ), מתבצע האיסוף לאורך כל הגוף.
התינוק מוזמן להיות נוכח ולספוג את השקט של האמא במהלך הטקס.
הטיפול אורך כשעתיים לבדך או עם תינוקך.
ניתן לחוות את הטיפול הזה כחודש ועד שנה לאחר הלידה בין אם ואגינלית או קיסרית.

מחיר -500 ₪ כשעתיים .

אצלך בבית -600 ₪ ( אם ברשותך אמבטיה, ניתן להוסיף אמבט צמחים לפני העיסוי והטקס איסוף )

מוזמנת להתקשר- 0523542675