דולת פוריות-קורס ליווי ותמיכה במטופלות פוריות

אני בטוחה שאת עדיין לא מכירה את המושג דולת פוריות, אולי דולה היא מוכרת לך מעולם הלידה.

דולת פוריות היא…

דולת פוריות היא אשת מקצוע אשר מלווה ותומכת באישה, יד ביד כל הדרך להורות שלה. בין אם התמיכה היא דרך טיפול, שיחה, ליווי פיזי לרופא או לבדיקות. דולת פוריות מכירה את עולם הפוריות ונותנת מידע, אני קוראת לזה "עושה סדר". דולת פוריות יכולה פשוט להיות אוזן קשבת לאותה אישה אשר מרגישה בודדה לפעמים גם בתוך הזוגיות שלה, בעיקר להעצים אותה בדרך. דולת פוריות יכולה לכוון לאנשי מקצוע מתאימים עבור האישה. דולת פוריות נותנת ביטחון. רשת בטחון, ובעיקר שקט בתהליך וחוויה מחזקת בתקופה מאתגרת.

מי יכולה להנות מליווי דולת פוריות?

*נשים בתהליך של שימור פוריות

*נשים המנסות להיכנה להריון באופן טבעי

*נשים אשר נמצאות לפני צומת דרכים -בחירת/החלפת רופא, מסלול ציבורי או פרטי, בחירת תרומת ביצית או תרומת זרע.

*נשים בהורות יחידנית או בזוגיות בזמן טיפולי פוריות

לפני כמה שנים, הצבתי לעצמי מטרה- לכתוב ספר על פוריות, ובכן הדבר עוד לא קרה למרות שיש לי כמה פרקים כתובים. (אולי זה עוד יקרה).. בדרך גיליתי שאני אוהבת ללמד ולהיות באינטרקציה עם נשים שצמאות ללמוד ואחרי ריכוז קורס דולות במכללת ללדת,כל כך נהנית ושמחה על כך שיש לי הזדמנות להעביר ידע הלאה. וזה היכה בי, למה שלא אעביר הלאה את הידע העצום שיש לי על פוריות?

מצאתי לי פרטנרית מדהימה מהתחום, אישה מיוחדת במינה שלמדתי ממנה המון,כולל קורס ליווי ותמיכה במטופלות פוריות לפני מספר שנים. ואחרי עבודה משותפת במרכז הפוריות בתל אביב איריס נאור ואני החלטנו לשלב ידיים ולהתחיל עם מקצוע חדש .דולת פוריות.

הקורס הזה הוא בעצם הספר שרציתי לכתוב. מוזמנת להצטרף אליו ולהתחיל עם מקצוע חדש ומספק.

קורס דולת פוריות

למי הקורס מתאים?

הקורס מתאים למטפלות בתחום הרגשי, מטפלות מתחום הרפואה המשלימה אשר עובדות עם נשים ומעוניינות לקבל ידע עצום וכלים לליווי ותמיכה במטופלות, נשים שעברו טיפולי פוריות אשר מבינות את הצורך בליווי ותמיכה בנשים אחרות, דולות אשר מלוות ללידה ורוצות ללוות עוד לפני ההריון ובזמן ההריון.

תנאי קבלה לקורס – ראיון אישי ובחינת התאמה לקורס.בעלת רקע בתחום הטיפולי, ליווי ותמיכה או אישה אשר עברה טיפולי פוריות בעברה.

דרישות הקורס -מבחן מסכם עם ציון עובר מעל 80. התנסות וסטאג'.

פרטים על הקורס:

קורס בן 25 מפגשים, יתקיים במכללת ללדת בתל אביב באזור נגיש לרכבת. ימי רביעי 10-14

עם אפשרות לקיום חלק מהקורס בזום לאור המצב.

קורס שני יוצא לדרך 13.01.2021

מנחות -איריס נאור ואנוכי ומרצים חיצוניים -תזונאית מומחית פוריות, אמבריולוגית, רופאי פוריות ופסיכולוגית.

מוזמנת להכנס לאתר של איריס נאור

תוכן הקורס- התוכן המוצג הוא על קצה המזלג- חשוב לנו שמי שלומדת בקורס תקבל את כל הידע והכלים לעבוד כדולת פוריות.

אנחנו עוברות על כל הצדדים של עולם הפוריות, החל מנתונים , מסלולי הורות, נלמד לקרוא תוצאות בדיקות ועל ההורמונים,נכיר לעומק את נס הבריאה דרך הרחם, את עולמה הרגשי של האישה ואיף לתמוך בה בכלים שיועברו בקורס ( מגע, מדיטציות שיחה, שיחות העצמה ועוד) ,תמיכה אחרי ההריון ,שיווק , עבודה עם קבוצות ברשתות החברתיות ,תזונה תומכת פוריות.

לפרטים נוספים ולהרשמה

איזבל 052-3542675

איריס 054-6610771